Įdomu, ar kam nors nėra tekę nusivilti paslaugomis, kurias pirko už tikrai nemažą kainą. Tokios situacijos tikrai nėra malonios. Dažniausiai jos išsprendžiamos pateikus pirkimo čekius ir atgavus pinigus arba pakeitus prekę. Tačiau kartais nutinka taip, kad paslauga netenkina, kompensacijos neverta tikėtis ir dar tenka suktis iš padėties galvojant, kaip ištaisyti sisidariusią situaciją dėl tos prekės ar paslaugos.
Pavyzdžiui, įsivaizduokite atvejį, kai ruošiatės į tikrai didelį renginį. Vakarėlis, kuriame dalyvauja daug žinomų žmonių, Vilniaus grietinėlė ir elitas įpareigoja. Negali ant raudono kilimo žengti su purvinais batais, suknele ne pagal dreskodą. Apranga ir išvaizda atima daug laiko, todėl kartais ir tokiu paprastu dalyku, kaip dovanų nešama puokšte pasirūpinama taupant laiką.
Tokia istorija nutiko ir man. Tačiau tebus ji man pamoka – negalima pasitikėti visais gėlių salonais, kad ir ką jie pasakotų.
Ruošiausi į tikrai nemažą vakarėlį. Suknelė išvalyta kabėjo ant spintos durų. Nauji, bet pravaikščioti po kambarį bateliai jau laukė, kada galės žengti raudonu kilimu. Įvykis, į kurį su vyru buvome pakviesti, turėjo būti grandiozinis. Taip pat, tai buvo pirmas vakarėlis mums, kai žinojome, kad suksimės tarp Lietuvos žvaigždžių ir aukštuomenės. Todėl mane gerai visi suprato, kodėl taip stengiausi dėl menkiausios užgaidos.
Vakarėlio tema reikalavo ne tik geros aprangos, bet ir puokštės, kurią turėjo atsinešti kiekviena pora. Mes su vyru gėlių kompoziciją užsakėme likus dar kelioms savaitėms iki renginio. Tiksliai žinojau ko reikia. Todėl floristams, dirbantiems tikrai gerame gėlių salone, tebuvo likę sudėti gėles į vieną vietą ir pasistengti, kad jos būtų šviežios. Nors, kai pagalvoju, čia net stengtis nereikia – tokios ir turi būti visos gėlės, kurias siūlo gėlių salonuose.
Gavusi gėlių kompozicija buvau labai laiminga. Mano idėja įgyvendinta. Jau mačiau save žengiančią raudonu kilimu, besifotografuojančią prie foto sienelės. Šitaip fantazavau iki kol grįžau namo ir palindau po dušu. Po kelių valandų, kai parsivežiau gėles namo, pamačiau, kad rožių žiedai pradėjo vysti, o kitos gėlės irgi nebuvo pirmo šviežumo. Atrodė, kad ta puokštė ir buvo komponuota kelios savaitės iki vakarėlio, kada ją ir užsakėm.
Neslėpsiu, kilo panika. Negalėjom tame vakarėlyje pasirodyti be gėlių, o ypač su tokiomis. Ir jei ne mano vyras, ši situacija taip ir nebūtų išsisprendusi.
Kadangi laiko nebuvo nei važiuoti reikšti pasipiktinimo, nei užsisakyti naujos puokštės teko suktis iš padėties. Neseniai į vyro darbovietę buvo pristatytos gražių ilgų rožių puokštė. Ją pristatė kurjeris po dviejų valandų po užsakymo. Todėl būtent tų kontaktų vyras ir puolė ieškoti.
Puokštės į namus tikrai nebūtų buvusi mano pirmoji idėja gelbstintis iš tokios situacijos. Kažin, ar aš kada nors būčiau pasirinkusi tokią paslaugą. Tačiau dabar galiu sakyti – tai geriausia, kas galėjo nutikti.
Užsakėme gėles internetu, kaip ir nurodė kurjeris. Tiesiog puslapyje reikėjo išsirinkti konkrečius žiedus, kurių norėjome kompozicijoje. Susitarėme laiką ir gėlės į namus Vilniuje mus pasiekė per dvi nepilnas valandas.
Į vakarėlį nešėmės puokštę, kuri mums kainavo mažiau nei pirmoji, kuri baigė nuvysti stovėdama namuose. Tačiau drąsiai galiu teigti, kad ji buvo graži, elegantiška ir prabangi. Niekuo nepriminė paskutinės minutės gelbėjimosi rato. Taip pat, sulaukėm nemažai komplimentų iš vakarėlio svečių.
Gėlių pristatymas tą vakarą išgelbėjo mūsų šeimos garbę. Džiaugiuosi, kad atradom būtent GražiosGėlės.lt firmą – jaunas ir žavus kurjeris greit įvykdė užsakymą. Ir taip tikrai įgijo naujus pastovius klientus. Nes aš jau planuoju kokią puokštę siųsiu sesei su gimtadieniu. Tegu nustemba ne tik gavusi gėlių, bet ir papildomu dėmėsiu, kai jas atveža ne giminaičiai, o mandagus kurjeris.