„Pernai, priimdami iššūkį tapti Telšių švietimo lyderių bendrijos veiklą koordinuojančia mokykla, mes šiek tiek rizikavome, nes būti pirmiems visada reiškia didesnę atsakomybę. Prabėgus metams, galime teigti, kad gerą pradžią tikrai turime“,— bendrijos susirinkime kalbėjo Telšių „Džiugo“ gimnazijos direktorius Mindaugas Sabaliauskas, kur pristatyta praėjusių metų veiklos ataskaita. Šiemet Telšių švietimo lyderių bendrijos veiklą koordinuos Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazija.
Donata Kazlauskienė
Bendrija jau tęsia antruosius savo darbo metus. Ją vienija 24 nariai, atstovaujantys mokytojams, mokiniams, tėvams, mokyklų vadovams, Telšių švietimo centrui, Telšių rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros, sporto ir jaunimo reikalų skyriui.
Visas praėjusių metų veiklas koordinavo Telšių „Džiugo“ gimnazija. Bendrijai pirmininkavo Tomas Ubartas, jo pavaduotoju išrinktas M.Sabaliauskas.
Pernai su tuomečiais politikais — kandidatais į Telšių rajono savivaldybės mero postą — diskutuota apie suaugusiųjų švietimą, priešmokyklinį ugdymą, rajono ugdymo įstaigų tinklo pertvarką bei problemas, su kuriomis susiduria visa Telšių švietimo sistema. Sutarta, kad Telšių rajono švietimo lyderių bendriją reikėtų dažniau įtraukti svarstant svarbius klausimus švietimui. Taip pat vėliau darsyk susitikta su rajono valdžia, Švietimo, kultūros, sporto ir jaunimo reikalų skyriaus atstovėmis, diskutuota švietimo klausimais, neformaliojo švietimo tema ir pan.
Susitikime susirinkusiesiems pristatyti nuveikti darbai, įgyvendinti projektai, prisiminta apie surengtą lyderystės forumą „Lyderystės sėkmės istorijos Telšių rajono mokyklose“ bei kūrybines dirbtuves „Sėkmingas planavimas“. Čia ISM lyderystės studijų absolventai ir bendrijos nariai M.Sabaliauskas su T.Ubartu vedė seminarus „Vadovo ir mokytojo lyderystė — pagrindas mokinių mokymosi sėkmei“. Seminarai skirti visai Telšių miesto ir rajono švietimo bendruomenei.
„Bendrijos veiklos koordinavimą mes vertinome ne kaip primestą ir nereikalingą darbą, o kaip papildomas galimybes besimokančiai organizacijai tobulėti. Mokytojams, prisidėjusiems prie bendrijos veiklų koordinavimo, tai buvo ir papildomas mokymosi bei asmeninio tobulėjimo skatinimas, o ir pati gimnazija, kaip organizacija, tapo dar atviresnė. Įvairios veiklos padėjo gimnazijoje vystyti bei plėtoti lyderystės principus. Tai pasireiškė per dialogo ir susitarimų kultūros puoselėjimą, per pasidalintą lyderystės patirtį, pagrįstą pasitikėjimu ir skatinimu imtis iniciatyvos“,— sakė M.Sabaliauskas.