Kieno ausys kyšo už „Telšių autobusų parko“ žlugdymo?

Šiemet darbietis Rimantas Adomaitis pasiūlė nuo „Telšių autobusų parko“ atskirti Autobusų stotį. Neva ji didina paslaugų savikainą, nors jokia analizė tokiam teiginiui pagrįsti nebuvo atlikta. Gal stotis būtų tapusi „gardžiu kąsneliu“, kaip ir įmonės turto privatizavimas, turistinio autobuso pirkimas.

Naujai sudaryta UAB „Telšių autobusų parkas“ valdyba, kuriai vadovauja Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Almantas Lukavičius, atleido iš pareigų įmonės vadovą Saulių Bucevičių. Neva jis prastai vadovavo įmonei. Tačiau ar dėl įmonės veiklos rezultatų kalti buvo vien įmonės vadovai? Atrodo, kad čia kalčiausi kai kurie vietos politikai, kadangi nuolat buvo priimami nenaudingi „Telšių autobusų parkui“, bet labai „gardūs“ kai kurioms privačioms bendrovėms sprendimai.

Alvydas Ivoncius

Įmonės žlugdymas prasidėjo 2011 metais
S.Bucevičius daug metų buvo Darbo partijos narys, ne kartą išrinktas į Seimą. Darbo partijai braškant per siūles, S.Bucevičius ją paliko ir įstojo į Lietuvos liberalų sąjūdį, bet dar kartą tapti Seimo nariu nepavyko. Užtat laimėjo konkursą UAB „Telšių autobusų parkas“ direktoriaus pareigoms užimti. Aišku, ryšiai su Telšių rajono darbiečiais nebuvo nutrūkę. Įmonės valdybai, priimant S.Bucevičių į darbą, vadovavo tuometis Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, darbietis Rimantas Žebrauskas.
Aiškinimai, kad S.Bucevičius nesugebėjo tinkamai vadovauti įmonei ir todėl reikėjo atleisti, neatrodo nuoširdūs. Mat, anksčiau įmonei vadovavęs asmuo taipogi nesugebėjo „Telšių autobusų parke“ sukelti klestėjimo. Priešingai: įmonės padėtis nuolat komplikavosi. Bet ar vien dėl direktorių kaltės? Savivaldybės taryba, Savivaldybės administracijos vadovai, „Telšių autobusų parko“ valdybos pirmininkai arba inicijuodavo, arba palaimindavo tokius sprendimus, kurie tapo įmonei girna ant kaklo.

Daugiau skaitykite „Kalvotojoje Žemaitijoje“ Nr. 76 (10188)