Dėl konflikto prekybos centre kreiptasi į policiją

Konfliktas prekybos centre RIMI dviem moterims tapo pretekstu pateikti pareiškimus policijai.

Į Redakciją kreipėsi telšiškė Lina (pavardė Redakcijai žinoma). Atsiųstame pasakojime ji aprašo, kai apsaugos darbuotojų buvo įžeista, pažeminta prekybos centre RIMI, Plungės gatvėje. Tuo tarpu apsaugos bendrovė GRIFF AG atsiųstame Redakcijai atsakyme situacija aiškinama kitaip. O viskas prasidėjo, atrodo, nuo iš pirmo žvilgsnio nereikšmingų detalių.

Alvydas Ivoncius

„Ei tu, ateik čia!“
Pasak Linos, praėjusių metų gruodžio 12 dieną ji su mama ir sūnumi atvyko į prekybos centrą RIMI, Plungės gatvėje. Prieš eidami į parduotuvę, jie nusprendė sumokėti terminale mokesčius. Kažkodėl priėjusi apsaugos darbuotoja beveik prisišliejo prie jos nepilnamečio sūnaus. Lina paprašiusi, kad apsaugos darbuotoja laikytųsi saugaus atstumo.
Eidama į parduotuvę, moteris pastebėjo, kad apsaugos darbuotoja piktai ją nužiūrinėja.
Paklausė, ko taip žiūri, juk nieko blogo nepadarė, vien paragino laikytis saugaus atstumo. Lina Mažeikiuose dirba medike, kaip tik rūpinasi sergančiais grėsmingu virusu, todėl jai svarbu, kad žmonės elgtųsi saugiai.
Imant krepšelį, apsaugos darbuotoja surikusi: „Ei tu, ateik čia!“.
Lina aiškina, kad po tokio apsaugos darbuotojos kreipinio įsižeidusi, supykusi: „Parduotuvė ne miškas, kur galima žmones „Ei“ šaukti“,— rašo laiške moteris. Jai nepriimtinas buvo ir apsaugos darbuotojos tujinimas. Ji pasikvietė pamainos vedėją, kuri bandė situaciją normalizuoti. Vis tik, Linos teigimu, apsaugos darbuotoja nesitvardė. Įžeistos pirkėjos, vietoje apsaugos darbuotojos, atsiprašė pamainos vedėja. Tačiau Lina įsitikinusi, kad atsiprašyti turėjo apsaugos darbuotoja, bet ji „įžūliai kibo į atlapus savo žodyno galia ir man, ir Daivai“.
Sukrėsta apsaugos darbuotojos elgesio, Lina į parduotuvę nebeužėjo. Ji pasakojo, kad, grįžtant namo Džiugo gatve, jai pasidarė bloga. Padėjo nepažįstama moteris, kuri parvežė į namus.

Daugiau skaitykite „Kalvotojoje Žemaitijoje“ Nr. 5 (10317)

 

 

3 komentarai

  1. Turėjau „RIMI“ parduotuvėje reikalų su kainomis: viena buvo pažymėta (4 eurai), kitą (dvigubai didesnę – 8 eurai)nuskaitė kasos aparatas, perkant maisto produktus. Turėjau nuvežti ir priduoti, nes iš principo nebesinorėjo tų produktų valgyti. Gerai, kad priėmė ir pinigus gražino, paaiškino, kad įvyko klaida…
    Bet pavakario nuotaika liko sugadinta…
    Taip, kad būkite atidūs.

Daugiau nekomentuojama.