Šie metai „Žemaitijos pieno“ įmonei – jubiliejiniai, nes švenčia savo gyvavimo 100-metį. Ta proga jau pavasarį vyko šventė, pagerbiant geriausius bendradarbiavimo partnerius – ūkininkus, o visai neseniai – birželio 5-ąją – surengtoje „Maisto pramonės dienoje“ „Žemaitijos pieno“ įmonę aplankė per 100 svečių iš Lietuvos diplomatinių tarnybų, įsikūrusių įvairiuose pasaulio žemynuose.
Pirmą kartą įmonės istorijoje aplankiusių tokio gausaus būrio ir aukšto rango svečių sudėtyje – žemės ūkio ir komercijos atašė, diplomatai-ekonomistai, multidiplomatai ir kiti diplomatinio korpuso atstovai iš JAV, Jungtinės Karalystės, Kanados, Vokietijos, Norvegijos, Ispanijos, Lenkijos, Ukrainos ir kitų šalių diplomatinių tarnybų.
Po šilto svečių sutikimo, įmonėje vyko pieno produktų gamybos technologijos ir inovacijų pristatymas, aplankytos gamybos laboratorijos ir legendinio sūrio DŽIUGAS gamybos cechas.
Įtaigiai ir vaizdžiai buvo pristatyti ne tik Nr. 1 Baltijos šalyse kietasis sūris DŽIUGAS, bet ir „Magija“, „Rambyno“, „Pik-Nik“, „Germantas“, „Tichė“ prekiniai ženklai. Diplomatai apie juos sužinojo daug ko vertingo, taip pat, jog įmonės produkcija eksportuojama į 48 pasaulio šalis.
Popiet svečius pasveikino Telšių rajono meras Tomas Katkus, pristatydamas rajono maisto pramonės potencialą ir aptardamas eksporto plėtrą. Jis akcentavo, jog didžiausias darbdavys rajone yra „Žemaitijos pienas“, daugybę darbo vietų sukūrė UAB „Čia Market“ parduotuvių tinklas bei kitos rajono įmonės. Meras kalbėjo apie verslui vystyti tinkamas laisvas vietas mieste, akcentavo žemaičių darbštumą bei kvietė diplomatus skleisti gerą žinią apie Telšius, kad ją sužinotų visas pasaulis. Rajono vadovas pažymėjo, jog miesto patrauklumą atspindi pagerėjęs turizmas, verslas ir infrastruktūra.
Žemės ūkio viceministras Vytenis Tomkus, pasveikinęs renginio dalyvius, pastebėjo, jog eksportas Lietuvoje yra pagrindinis ekonomikos variklis ir palinkėjo „Žemaitijos pienui“ savo produktus eksportuoti į dar daugiau pasaulio šalių. Jam ypač malonu užsienio prekybos lentynose rasti sūrį DŽIUGAS bei kitus žemaičių produktus.
„Žemaitijos pieno“ generalinis direktorius Robertas Pažemeckas ir Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorė Asta Gaubienė, dėkodami už įsimintiną diplomatinį vizitą, pasidžiaugė garbių svečių parodytu dėmesiu vienai iš didžiausių Lietuvoje įmonių, gaminančių maisto produktus, paklausius ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose.
Susidomėjimu ir lengvu šurmuliu nuvilnijo sūrio DŽIUGAS degustacija, į kurią pakvietė pardavimų ir rinkodaros vadybininkė, atsakinga už sūrio DŽIUGAS prekinį ženklą, Deimantė Rimgailaitė. Svečiai ragavo įvairių brandinimų sūrį ir jo derinius iš kruopščiai atrinktų maisto produktų (vaisių, riešutų, džemų ir kt.).
Vėliau vyko atvira diskusija ir patirties pasidalijimas komandose.
Tikėkime, jog žinia apie 100-metį švenčiančią žemaičių įmonę diplomatų dėka pasklis po pasaulį, o su ja padidės ir galimybės atverti naujus kelius į eksporto rinkas.