Išsamiai palyginti sistemų neįmanoma, nes „Android” funkcionalumas priklauso nuo išmaniojo telefono gamintojo ir kainos kategorijos. Diapazonas didžiulis – nuo primityvių „skambaliukų” iki šiuolaikinių flagmanų. Tačiau visi jie nusileidžia „Apple” kompanijos „iPhone“ išmaniems telefonams atnaujinimų reguliarumu ir nuostabia sinchronizacija.
Štai keli pagrindiniai šios kompanijos sukurti funkcionalumai, kurie tapo tikru proveržiu išmaniųjų telefonų rinkoje.
Balso asistentė „Siri“
„Apple prekės ženklui pavyko sukurti tikrai aktualų „iPhone 14” ir ankstesnėms versijoms asistentą, kuris gali atlikti šimtus skirtingų funkcijų. Jis pagrįstas dirbtiniu intelektu, todėl geba įsiminti savininko pasirinkimus ir optimizuoti darbą pagal bendrą eigą. Pagrindinės funkcijos yra šios
- skambinti įprastais ir vaizdo skambučiais
- ieškoti informacijos internete;
- versti į kelias dešimtis kalbų
- siųsti pranešimus;
- įjungti grotuvą, įvairias programas;
- ieškoti naujienų ir orų duomenų;
- įjungti „Apple Pay”;
- keisti sistemos nustatymus.
Su „Siri” galite net kalbėtis, tačiau ji negalės atsakyti į kai kuriuos asmeninius klausimus. Dirbtinio intelekto sritis dar tik vystosi, todėl asmenybė dar nėra tobula. Nepaisant to, savo darbą ji atlieka nepriekaištingai ir beveik be klaidų.
Mašininis mokymasis
Ši funkcija buvo naudojama ankstesnei technologijai tobulinti. Kalbame apie neuroninį procesorių „Neural Engine” su 16 branduolių. Ši technologija pozicionuojama kaip mašininio mokymosi sistema. Pagrindinis privalumas yra tas, kad ji įsimena naudotojo nustatymus ir pasirinkimus, kad optimizuotų darbą ir rastų lengvesnius jų įgyvendinimo būdus. Jis veikia kartu su pagrindiniu procesoriumi, paskirsto apkrovą ir sumažina energijos suvartojimą.
Sąsaja ir dizainas
Viena iš sričių, kurioje prekės ženklas nuolat dirba, yra valdymo sistemos ir piktogramų išdėstymo optimizavimas. Iš tikrųjų darbas su sąsaja yra daug gilesnis ir apima vidinių procesų, tarpusavio ryšių ir pavaldumo tobulinimą. Dėl to keturioliktoji linija jau turi lakonišką dizainą ir „Dinaminę salą”, skirtą lengvam programos valdymui.
Tai naujoviškas dizainas, skirtas paslėpti fizinę mikrofono ir kameros išpjovą ekrano viršuje. Aplink juos gamintojas elegantiškai patalpino jutiklinio ekrano „plokštelę” su pagrindine informacija. Išskleistos jos tėra kuklios piktogramos, tačiau vos vienu prisilietimu galite išskleisti ją į nedidelį ekraną ir gauti visą informaciją apie atidarytas programas.
Personalizavimas ir inovacijos
Kiekvieną rudenį išleidžiami nauji telefonų modeliai. Prekės ženklo laboratorijos intensyviai dirba, kad išplėtotų galimybes visose srityse. Pavyzdžiui, „iPhone 14” gavo automatinę avarijų nustatymo funkciją, nuotraukų optimizavimo technologiją „Photonic Engine” ir LiDAR skaitytuvą.
Taip pat didinamas naudotojų patogumui skirtų nustatymų skaičius. Apskritai bendrovė daugiausia dėmesio skiria daugumos procesų automatizavimui: jie vyksta fone arba nustatomi vieną kartą naudojimo pradžioje. Tai palengvina gyvenimą ir sukelia tik malonias emocijas. Dėl šio principo „Apple” įgijo didžiulį populiarumą.
Saugumas ir privatumas
Šis bendrovės principas iškeltas į aukščiausią lygį. Kompanija „Apple” griežtai laikosi naudotojų asmeninės informacijos ir savo, kaip gamintojo, apsaugos politikos. Prietaisuose naudojami uždari kodai, kurių beveik neįmanoma nulaužti.
Tačiau situacija turi ir antrąją pusę – bendrovė taip pat griežtai saugo savo paslaptis. Remontą galima atlikti tik aptarnavimo centruose, o ne patiems. Sunku bus net išardyti „iPhone”, todėl geriau pasitikėti profesionalais.