Patogesnis klientų aptarnavimas ir europietiška erdvė — Registrų centro Telšių padalinyje

Atsinaujinusio Registrų centro Telšių padalinio simbolinę juostelę perkirpo Registrų centro Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro vadovė Ramunė Januševičienė, rajono meras Kęstutis Gusarovas, Telšių padalinio Klientų aptarnavimo grupės vadovė Birutė Neverdauskienė ir Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Praėjusių metų pabaigą Registrų centras Telšiuose palydėjo atsinaujinusiame Klientų aptarnavimo padalinyje.

Algirdas Dačkevičius

Atsinaujinusio padalinio simbolinę juostelę perkirpo Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė, šio centro Vakarų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Ramunė Januševičienė, Telšių padalinio Klientų aptarnavimo grupės vadovė Birutė Neverdauskienė ir rajono meras Kęstutis Gusarovas.
„Telšių padalinys po Marijampolės yra antrasis šiais metais atnaujintas Registrų centro Klientų aptarnavimo padalinys, kuriuo siekiama suteikti ergonomines darbo vietas, kurti patogesnį bei jaukesnį klientų aptarnavimą. Per ateinančius dvejus metus iš viso numatoma atnaujinti 10 didžiausių klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje“,— sakė Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Registrų centro Vakarų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Ramunė Januševičienė pasidžiaugė Telšių padalinyje įdiegtomis naujovėmis, ypač klientų eilių valdymo sistema ir netrukus veiksiančia savitarnos zona. Įrengta klientų patogumui susitikimų erdvė. Šiomis ir kitomis naujovėmis, gerinant klientų aptarnavimo kokybę, patenkintas Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius. „Atsižvelgiame į besikeičiančius gyventojų ir verslo poreikius, tad per pastaruosius metus sukūrėme eilių valdymo sistemą, išankstinę vizito rezervacijos sistemą, klientų patogumui pakoregavome padalinių darbo laikus. Tikime, kad atnaujintame Telšių padalinyje tiek darbuotojai, tiek klientai jausis patogiau ir jaukiau“,— sakė Registrų centro generalinis direktorius.
Atnaujinto padalinio atidaryme dalyvavęs Telšių rajono savivaldybės meras Kęstutis Gusarovas pasidžiaugė, jog būtent Žemaitijos sostinės padalinys atnaujintas vienas pirmųjų Lietuvoje. „Geresnė klientų ir darbuotojų patirtis, darbo vietų ergonomika ir išskirtiniu jaukumu pasižyminti aptarnavimo erdvė — taip būtų galima apibendrinti šį atnaujintą padalinį Telšiuose. Sveikintina, jog, atnaujinant padalinį, keliami labai svarūs tikslai — moderni aplinka, maksimaliai gyventojus bei verslą atliepiančios šios valstybės įmonės paslaugos ir siekis, kad kiekvienas į Registrų centrą atvykęs asmuo vienoje vietoje gautų visas reikiamas paslaugas, jam būtų suteikta visa pageidaujama informacija bei išsamūs atsakymai į rūpimus klausimus. Juk praktika rodo, kad palanki darbo vietos aplinka turi teigiamą įtaką darbuotojų motyvacijai ir produktyvesniam darbui. Man, kaip rajono vadovui, taip pat labai svarbus ir įmonės atsakingas požiūris, jog šios paslaugos yra itin aktualios, todėl Telšių padalinys toliau vykdys veiklą ir nebus uždaromas“,— atidarymo metu kalbėjo Savivaldybės meras.
Kaip pastebėjo Vakarų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Ramunė Januševičienė, pradėjęs veikti kaip nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkytojas, Registrų centras prie savo veiklos prijungė kitus svarbiausius šalies registrus ir šiandien tvarko 11 registrų bei per dešimtį informacinių sistemų. Labai svarbu, kad vykdomi pokyčiai padės klientams jaustis patogiau, gauti visas jiems reikalingas paslaugas prie vieno langelio bei išvykti, turint atsakymus į visus rūpimus klausimus.
„Skatindami naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis ir siekdami gerinti klientų patirtį lankantis Registrų centre, rengiame savitarnos zonas. Nemaža dalis klientų, fiziškai atvykusių pas mus, jiems reikalingas paslaugas galėtų užsisakyti internetu, tačiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių to neatlieka. Tokiais atvejais kviečiame juos pasinaudoti Registrų centro savitarna specialiai tam įrengtose darbo vietose“,— teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Dažniausiai klientai užsisako paprastas ir greitai įvykdomas paslaugas, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto išrašus, jungtines pažymas, steigia naujus juridinius asmenis, suteikia įgaliojimus ar pateikia duomenis apie save ar savo atstovaujamą juridinį asmenį ir t.t. Koronavirusinė pandemija „pasiūlė“ gyventojams naują paslaugą — Registrų centro padalinyje galima išsiimti Galimybių pasą.
Žinoma, atnaujintame padalinyje pasirūpinta, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Čia, be ilgametės šios įstaigos darbuotojos, vadovaujančios Registrų centro padalinio Klientų aptarnavimo grupei Birutės Neverdauskienės, dirba kvalifikuotos dvi vyr. specialistės, nusiteikusios puikiai aptarnauti klientus.

 

Būkite pirmas išdrįsęs pakomentuoti

Jūsų komentaras

Jūsų el. pašto adreso nerodysime.


*


Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.