Sėkmės ekspresas: rizika, verta karjeros aukštumų

Gyvenimas kupinas atradimų, naujų patirčių, o vienas pažintis keičia kitos. Atsitinka ir taip, kad žmonės, daug metų dirbę tą patį ir mažai dinamišką darbą, staiga pasineria į naujovių paieškas ir sužaidžia „VA BANK“. Sėkmės istorija apie rizikingą GIEDRĖS KASPARIENĖS (nuotraukoje) žingsnį. Metusi anksčiau dirbtą pelningą darbą, moteris pasinėrė į kosmetikos pasaulį ir per mažiau nei metus pasiekė karjeros aukštumų — tapo pirmąja Telšiuose, bendradarbiaujant su kompanija „Mary Kay“, nepriklausoma pardavimo direktore.

Laura Sakalauskaitė

„Esu mylima ir mylinti žmona, dviejų dukrelių Livijos (7 m.) ir Ugnės (5 m.) mama“,— pokalbį pradėjo G.Kasparienė. Moteris pasakojo, kad nuo vaikystės turėjo misiją — susirasti svajonių darbą. „Dirbau įvairius darbus, užėmiau gana aukštas pareigas, tačiau kažko vis stigdavo“,— atviravo Giedrė.
„Metėte savo darbą, kuriame kilote karjeros laiptais, viską iškeitėte į konsultantės pareigas „Mary Kay“ kompanijoje. Kaip šiandien vertinate savo tuometį poelgį?“— pasiteiravome. „Puikiai. Tai tarsi Dievo signalas. Dėl savęs norėjau pradėti lankyti makiažo kursus ir, beieškodama informacijos internete, sulaukiau „Mary Kay“ atstovės Renatos Oleinikienės skambučio. Pasiūlė susitikti, pasimokyti ir, jei patiks, įsigyti. Kai kalbame apie priemones, kurios įsigijamos tik per konsultantus, šiuo klausimu visuomet buvau kategoriška, tačiau man prieštaringu būdu „Mary Kay“ kompanijos kosmetika susirado mane. Iš pradžių pradėjau ją naudoti pati. Kai pajutau efektą, susidomėjau ne tik priemonėmis, bet ir pačia kompanija. Visuomet vadovaujuosi principu: jei perku daiktą, turiu žinoti, ką perku“,— pradžią prisiminė Giedrė.
Moteris atviravo, jog iš pradžių buvo gėda prisipažinti, kad naudoja „Mary Kay“ priemones, tačiau išgirdusi puikius draugių ir pažįstamų atsiliepimus bei pastebėjimus, jog jos pačios oda keičiasi: nebėra tokia sausa ir nyksta strazdanos, Giedrė suprato: „Mary Kay“ priemonės iš tiesų kokybiškos, kurias be jokios abejonės gali rekomenduoti ir pasiūlyti kitoms moterims.
„Kilo idėja: jei jau padeda man, kodėl šia gera žinia nepasidalinus su kitomis? Taip žingsnis po žingsnio pradėjau siekti karjeros aukštumų šioje kosmetikos kompanijoje. Moterų konsultavimas — mano pagrindinis darbas, kurį labai myliu. Bendradarbiavimo su „Mary Kay“ kaina — rūpinimasis savo bei kitų moterų išvaizda“,— sakė nepriklausoma pardavimo direktorė ir informavo, kad jos komandoje šiuo metu per 100 žmonių ir jų sparčiai didėja.
Ar daug žinote kompanijų, kurių atstovai taip rūpinasi savo klientais ir turi tokią stiprią etikos politiką? Reikia tik susisiekti ir atvykti, moterys bei vyrai visada gaus profesionalią (nemokamą) odos priežiūros ar kosmetikos parinkimo konsultaciją. „Visada priemonės yra išbandomos prieš įsigyjant, paaiškinama, kaip jas naudoti. Stengiuosi visada su klientais palaikyti ryšį ir domiuosi, kaip sekasi naudoti įsigytus produktus, kaip jaučiasi oda, ar yra patenkinti priemonėmis. Dažnai moterys nežino net koks odos tipas ir kaip taisyklingai prižiūrėti odą, kad ji kuo ilgiau išliktų jauna ir kaip sumažinti, ar iš viso pašalinti tam tikras su oda susijusias problemas. Mano darbas yra ta informacija dalintis, parinkti būtent tai moteriai tinkamiausias priemones. Mes kiekviena esame individuali ir, kas tinka draugei, dar nereiškia, kad tiks man“,— atkreipė dėmesį Giedrė.
Pirkdamos odos priežiūros ar dekoratyvinę priemonę, moterys jaučiasi saugios: produktai yra aukščiausios kokybės ir 100 proc. pasitenkinimo garantija prekei netikus. „Visada dirbu atsakingai ir sąžiningai. „Mary Kay“ kompanijos auksinė taisyklė: „Elkis taip, kaip norėtum, kad su tavimi elgtųsi“. Manau dėl to mano darbas ir davė tiek „vaisių“. Sulaukiu daug skambučių ir žinučių savo „Facebook“ anketoje. Klientai kreipdamiesi prisipažįsta, kad kažkas mane rekomendavo ir nori susitikti ar įsigyti priemonių. Mane tai dar labiau motyvuoja dirbti, jei žmonės mane rekomenduoja ir ta žinia eina iš lūpų į lūpas“,— džiaugėsi G.Kasparienė.
Šių metų rugsėjo mėnesį Giedrė gavo du didelius apdovanojimus iš kompanijos, ir ji įvardinta kaip viena geriausių Pabaltijo šalių pardavimo direktorių. „Tai išties labai jaudina. Tu padedi moterims, jas puoši, gražini ir dar gauni apdovanojimų už tai“,— prisipažino G.Kasparienė.
Pašnekovė pasakojo, kad nuolat vyksta įvairūs mokymai, kursai, seminarai, organizuojamos išvykos susipažinti ne tik su pačia kompanija, bet ir su atstovaujama produkcija. G.Kasparienė patvirtina, jog „Mary Kay“ produkcija yra saugi. Kiekvienais metais „Mary Kay Inc.“ išleidžia milijonus dolerių ir atlieka per 300 tūkst. bandymų, siekdama užtikrinti, kad „Mary Kay“ produkcija atitinka aukščiausius saugos bei kokybės reikalavimus.
Giedrė atkreipia dėmesį, kad save mylėti reikia, ir odos priežiūra turi tapti neatsiejama kasdienybės dalimi. „Kuo anksčiau pradedame taisyklingai ja rūpintis, tuo ilgiau jos grožiu galėsime džiaugtis, juk kaip bebūtų — veidas mūsų vizitinė kortelė. Tik dvi minutės rytą ir dvi minutės vakare duoda stulbinamų rezultatų. Juk kasdien valote dantis? Valote. Plaunate galvą? Plaunate. Lygiai taip pat kasdien turi būti prižiūrima ir oda, kad neprarastumėte savo nuostabaus išorinio grožio“,— rūpintis savimi ragina Giedrė, o artėjant Kalėdoms, kviečia pasirūpinti ir savo artimaisiais: vyrais, mamomis, draugėmis ir draugais.
Norinčias daugiau sužinoti apie „Mary Kay“ kosmetiką, Giedrė kviečia kreiptis telefonu 8~604 06263, el. paštu giedre.kaspariene@gmail.com arba socialiniame tinklalapyje „Facebook“ tapti „Mary Kay su Giedre“ draugu.