Alina Bliūdžiuvienė neslepia veido už kaukės

Lrytas.lt pristatė projektą „Lietuvos mokytojas 2023“, kuriuo norima įvertinti ir paskatinti mokytojus, keičiančius ne tik mokinių ateitį, bet ir šalies švietimo veidą. Taip pat – padrąsinti jaunus žmones rinktis mokytojo profesiją, o dabartiniams mokytojams patvirtinti, kad jų įdėtas darbas ir atsidavimas turi išskirtinę prasmę bei yra vertinamas. Lrytas.lt specialiai sukurtame puslapyje skelbiamos gerosios mokytojų darbo patirtys, švietimo lyderių istorijos, žinomų žmonių prisiminimai apie mokytojus, o svarbiausia – renkami laureatai aštuoniose kategorijose. Siūlyti kandidatus ir balsuoti už mokytojus lrytas.lt rinkimuose galima iki vasario 22 dienos. Susumavus skaitytojų ir vertinimo komisijos balsus, aštuoni mokytojai bus apdovanoti kovo 1 dieną. Registruoti galite šiame puslapyje: Lietuvos mokytojas 2023.
„Kalvotoji Žemaitija“ baigia rašinių ciklą apie mūsų rajono švietimo įstaigų siūlomus kandidatus geriausiam Lietuvos pedagogo titului laimėti.

„Kiekvieną rytą vaikus ir jų tėvelius sutinka su šypsena. Subūrusi iniciatyvią grupės bendruomenę, su šia mokytoja vaikai niekada nenuobodžiauja, ji visada palaiko jų iniciatyvas. Empatiška ir linksma, kūrybinga ir žaisminga, muzikali. Jei prireikia paįvairinti ugdymo procesą, pati tuoj pat sukuria dainelę ar eilėraštuką vaikams. Puikūs ugdymo rezultatai! O kokios šventės, viktorinos! Vaikai labai myli savo mokytoją. Mokytoją gerbia visas darželio kolektyvas, ji visada draugiška ir besidalinanti patirtimi“, – Telšių lopšelio-darželio „Žemaitukas“ priešmokyklinio ugdymo pedagogę Aliną Bliūdžiuvienę pristato bendruomenė.
„Esu mokytoja. Gimiau ir augau Telšiuose. Kaip tikra žemaitė nemėgstu daugžodžiauti, o dar sunkiau kalbėti apie save“,– paprašyta trumpai prisistatyti, save apibūdino pedagogė.
Baigusi studijas, moteris grįžo dirbti į gimtąjį miestą. Čia sukūrė šeimą. Pedagogo kelią rinkosi, žinodama, kad turi prigimtinių savybių, reikalingų šioje profesijoje, o kadangi tame kelyje ji iki šiol, pasirinkimas akivaizdžiai teisingas. Kantrybė, mokėjimas išklausyti ir didžiulis noras suprasti, ką jaučia vaikas, pirmąkart atėjęs į ugdymo įstaigą, kokios mintys sukasi jo galvoje, kas neramina jo mažą širdelę ir dar tūkstantis klausimų, į kuriuos pedagogė Alina ieško atsakymų drauge su mažyčiais žmogučiais, didžiausias privalumas dirbant šioje sferoje.
„Bendraujant dažnai žmonės slepiasi už kaukių, o dirbant su vaikais, turime privilegiją matyti tikrus, nuoširdžius veidus, jų emocijas, reakcijas į kasdienius, mums taip įprastus dalykus, kurie dažnai verčia susimąstyti. Kaip gera stebėti jų akeles, kai matai, kiek džiaugsmo suteikia šviečianti saulė, kaip iš nuostabos aiktelėja pamatę pirmąjį sniegą, o vakare, sutikdami savo tėvelius, taip stipriai juos apkabina, kad supranti, kokie svarbūs esame savo artimiausiems. Deja, suaugę tai dažnai primirštame“,– džiaugsmus kasdienėje veikloje vardija pedagogė.
O liūdina, moters teigimu, tai, kad kaip ir daugelyje profesijų, susijusių su tiesioginiu bendravimu su žmogumi, deja, daug laiko tenka skirti įvairiems dokumentams pildyti. Mieliau, pasak jos, dokumentacijos gausą pakeistų į tiesioginį ugdymo procesą.
„Iš visų gyvenimo tarpsnių vaikystės patirtys yra labai reikšmingos, todėl norisi, vedant vaikus pažinimo keliu, suteikti jiems kuo daugiau gerų emocijų, kad jie augtų laimingi, savimi pasitikintys ir galintys įveikti gyvenimiškus iššūkius. Jei buvusius mokinius tenka sutikti kaip kolegas, gal ir aš mažyte dalelyte prisidėjau prie pasirinkimo“, – pokalbį baigė Telšių lopšelio-darželio „Žemaitukas“ priešmokyklinio ugdymo pedagogė Alina Bliūdžiuvienė.